Vi på pandaförsäljningen är alltid redo att hjälpa dig med dina frågor, du är alltid välkommen att ringa eller skriva till oss.
Psst - Du har väl inte missat att titta om svaret på din fråga finns under Vanliga frågor?
Om du har beställt en premie som inte fungerar ska du omedelbart KONTAKTA OSS FÖR MER INFORMATION OM VAD SOM GÄLLER FÖR JUST DIN PREMIE.
Det är väldigt viktigt att du hör av dig så fort som möjligt om du upptäcker ett fel på din premie!
Ju senare du hör av dig – desto svårare är det att få igenom din reklamation.
För vissa av våra premier är det vi på Pandaförsäljningen AB som är ansvariga vid ärenden angående reklamationsrätten. Då är det vi som gör bedömningen om garanti gäller och om du ska ersättas med en ny eller reparerad premie.
För många av våra premier är det vår LEVERANTÖR som är ansvarig, då är det de som gör bedömningen.
Detta gäller bland annat: